Zelení
V roce 2017 jsme pomáhali nastavovat vizuální komunikaci pro stranu Zelených. I přes volební neúspěch si myslíme, že vizuální identita této kampaně byla jasně definovaná a vystihovala Zelené tak, jak je dáno samotnou podstatou názvu strany.
V roce 2017 jsme pomáhali nastavovat vizuální komunikaci pro stranu Zelených. I přes volební neúspěch si myslíme, že vizuální identita této kampaně byla jasně definovaná a vystihovala Zelené tak, jak je dáno samotnou podstatou názvu strany.
Zelení se v roce, kdy jsme dostali na starost vizuální stránku od agentury, která jim zajišťovala volební kampaň, realizovali rebrand logotypu. S tím přišla nová vizuální identita, kterou v tu dobu bohužel nikdo nedržel pevně v ruce. I přes určité nesnáze se nám podařilo vyprodukovat materiály, které jasně definovali komunikaci Zelených.
Tou nejdůležitější součástí tištěné propagace strany jsou jistě plakátovací plochy. Většina stran má podobnou prezentaci a odlišíte je logem. Zelení vsadili na barvu, upozadili osobní brandy jednotlivců a přidali sílu slova.
Jako u každé firmy, tak i u politické strany vzniká velké množství přidružených materiálů, které potřebují pevnou ruku pro udržení designu. Stejně tak jako každé marketingové oddělení i strana potřebuje někoho, kdo toto uchopí a postará se o veškeré požadavky. I toto jsme zajistili a dodávali průběžně veškeré potřebné materiály, které v dobu kampaně byly potřeba.
Kampaň nemusí být jen politická, kampaň může být celoplošná reklama pro vaší značku.