KLASICKÉ REKLAMY
Klasické zobrazovací techniky. Letáky, plakáty, digitální plochy, billboardy, polepy vozidel a další.
Offline reklama postupně ustupuje, protože nenabízí přesné měření efektivity tak, jako je tomu u reklamy v online prostoru. Na druhou stranu nabízí osobní vztah, protože se stále jedná o fyzicky existující médium. Skutečnost, že je motiv vytištěn na nějakém materiálu jej dělá o něco méně abstraktní.
Offline reklama má další nespornou výhodu a to je zobrazení obsahu lidem, kteří momentálně nejsou online. Můžete se s cílem zaměřit konkrétně na toto publikum a nebo využít tento kanál jako podporu pro online řešení.
Od klasických letáků, přes plakáty a billboardy se v offline světě můžete dostat k polepům vozidel, reklamním předmětům, guerilla marketingu i digitálním displejovým plochám. I digitální displej může být stále offline kanál. Volíme a řešíme ty nejefektivnější, které uznáme za vhodné.
„Offline je super. Pro mě jako grafika spočívá krása v tom, že svoji práci potkávám na ulici a ne jen na pár sekund v online světě.“
Radek Jínat
art director
„Při mých studiích na Sorboně žádné internety nebyly a reklama se dělala taky. Věřím v kult osobnosti a fyzickou stránku věci.“
Alfréd Kašpar
mentor