PLÁNOVÁNÍ STRATEGIE
Marketingová strategie má čím dál větší místo na sociálních sítích. Pokud do sociálních sítí investujete desítky až statisíce, pak by mělo být jasné, že tyto investice musí dávat smysl v celkovém kontextu vašeho mixu.
[Socky] – slangový výraz pro sociální sítě. Sociální sítě a jejich kvalitní správa jsou nedílnou součástí marketingového mixu. Tvoří obrovský podíl na budování značky a online prodeji. Pokud správně pracujete s obsahem vašich profilů, roste vám nejen efektivita prodeje, ale samotná značka. Zvýšená návštěvnost vašich stránek s sebou nese povědomí o vaší značce nebo produktu, stoupající prodejní kanály, ale také společenskou odpovědnost. Pokud uchopíte tento díl komunikace za správný konec, vaše klientela to ocení.
• plánování strategie ruku v ruce s vašimi plány
• plnění obsahem tak, aby komunikace seděla s ostatní komunikací značky
• nastavení a optimalizace placených kampaní
• odbavení provozu vašich stránek
• pravidelné reporty a vyhodnocení úspěšnosti využití sítí
„Společnosti stále opomíjejí význam sociálních médií v oblasti marketingu, což je nejen škoda ale i velká chyba.“
Tereza Hažmuková
ads manager
„Radek neměl zrovna koho sem dát, tak se mě zeptal, jesli bych do toho nešla. No a teď jsem tady. Mám tu fotku v kroužku.“
Andrea Bubníková
social media & marketing