PPC KAMPANĚ
Nastavení klasických proklikových kampaní. Ať už s cílem zvýšit povědomí o značce a nebo s přímočarým výkonnostním cílem – zvýšit prodeje.
Naprosto nedílnou součástí veškerých kampaní je online prostředí. Je opravdu málo služeb a produktů, které si v moderním světe poradí s propagací bez internetu. Online kampaně, které přesně cílí na publikum, které si volíme při výběru cílových skupin, jsou skvělou podporou pro komplexní promyšlenou kampaň. Zároveň jsou online kampaně schopny komunikovat a prodávat naprosto soběstačně.
Online komunikace nemusí být nutně jen konverzní proklikové bannery. Jedná se o komplexní prostor, ve kterém se otevírají dveře nápadům a promyšleným provázaným kampaním. Vše je spojené dohromady A navázané na sebe. Bannery odkazují na web, který zároveň sbírá informace, díky kterým se pak přesněji cílí a optimalizují další aktivity. SEO na webu pak zase předává informace vyhledávacím robotům a to opět nese přesnější informace pro návaznou činnost. E-shopy mohou být vybaveny „umělou inteligencí“, tzv. neurální sítí, která se učí, sleduje zákaznickou cestu na webu nebo v internetovém prostoru a adaptuje další činnosti podle výsledků sesbíraných dat.
Možností, jak navýšit zisky, zlepšit konverze a nebo jen navýšit návštěvnost je opravdu nespočet. Pojďme se spolu podívat co můžeme zlepšit na vašem byznysu.
„Dnešní svět stojí hlavně na onlinu. Jediné, co si neobjednávám online, je ovoce od farmáře u nás ze vsi.“
Jakub Stuchlík
strategie
„Online je perfektní cesta jak efektivně měřit investice do reklamy a její dopady. To nenabízí žádné offlinové médium.“
Tereza Hažmuková
ads manager